:::: Ahlan Bikum :::: Selamat Datang ::: Ke Blog Rasmi Khidmat Rawatan Resdung/ Ghurah di Dungun [Pn Rohana / En Arif :::: Tel 013-918 6768], ikhtiar dari kita sebagai hambaNya dan kesembuhan adalah milikNya sahaja, Insya Allah :::: Rawatan disediakan sepanjang tahun, sila telefon bagi membuat janji temu. Rawatan berdasarkan janji temu sahaja! Harap Maklum :::

Monday, January 16, 2012

Sabun Resdung

Posted by AKRINE PUTRAJAYA On 7:33 PM
Sabun Resdung
Manfaat:-

Merawat resdung, Menghilangkan gatal gatal pada muka akibat resdung, Menghilangkan jeragat pada muka, Merawat dan menghilangkan jerawat, Melegakan hidung tersumbat akibat resdung dan simptom simptomnya.

Cara guna:-

Gosok Sabun Resdung dengan kedua tapak tangan hingga berbuih. Urut perlahan lahan ke seluruh muka dan biarkan selama 2 hingga 5 minit. [Jangan risau sekiranya muka terasa gatal atau miang kerana ia merupakan proses merawat resdung]. Bagi yang mengalami masalah jerawat batu, hendaklah gunakan sabun ini secara berterusan. Insya Allah akan mendapat hasil yang memuaskan. Adakalanya dalam tempoh rawatan, akan keluar jerawat batu besar yang bernanah.


Juga boleh menelefon pembekal utama iaitu Ustaz Rosdi di talian 016-958 5423, blog http://terapialbayt.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

VIDEO RAWATAN GHURAH